Goder afton...



Har haft en myskväll med underbara Ebba, Varit på lekparken, plockat blommor, spelat spel & sen haft fredags mys med lite chips & läskeblask!
trött & söt ebba sover sen länge.. å jag har nu bänkat mig framför datorn & går igenom lite planering.
Har aldrig tidigare haft något å göra med F-kassan men nu när jag ska gå på föräldra ledighet är det en del att sätta sig in i, helt klart.

Lisa är på g nu förlossningen..talade med henne förut å då va dom på väg in... shit... spännande!
Håller alla tummar i världen gumman!!!!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Vilken sötnos! :-) låter som en mysig dag.

2011-05-13 @ 23:19:00
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: tess

Vilken härlig bild å fint namn tjejjen har. Ebba var ett av de namn en dotter skulle fått om jag fått någon. Älskar de namnet. SÅÅ fint.



Ja nu njuter ja... lite biverkningar har jag men jag hoppas de är lite övergående... ler. Men jag är så glad att jag fått någon dag som jag faktiskt mått skitbra...



Ha en fin helg nu.

2011-05-14 @ 08:16:03
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Alice

Guud vad söt hon är !!

Hälsa bebisen ifrån mig !!

Puss <3

2011-05-17 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0