Metallica..

Är i byn... rock on! Hade ju gärna sett dom live men det finns en liten annan krabbat som tar upp all min tid just nu..! Hon kommer väl i och för sig alltid ta upp min tid.. for life... men när fröken blir lite större kan jag ju lämna bort henne. Hon får nog gärna bli nga månader först iaf...!

Jag ammar inte längre.. hade inte mjölk så det räkte.. så från och med idag har vi helt gått över till ersättning.
Fördelen med det e ju just att r lika gärna kan ge henne mat då.. kan jag tex. åka å handla själv osv. Nackdelen e ju att man alltid måste ha ersättning med sig å till gång till vatten osv... tuttarna har manju liksom alltid med sig.. vaare sig man vill eller inte=)

tjing pling!

Kommentarer
Postat av: pelle

Du får ha en flaska vatten med dig. Fixa en hållar i BH:n, så har du alltid med den, precis som med bröna ;D

2011-07-04 @ 23:48:21
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0