Game on...

Nu e vi med i matchen igen=) Känns galet nice!! Min fina lilla tjej sover sött i vagnen å jag njuter av en kopp kaffe å slö tittar lite på datan! Det har helt plötsligt blitt "kvalitetstid" haha... Kunde aldrig i min vildast efantasi tro att det skulle vara så mycket jobb med kidz... men det e värt allt! Tusen gånger om!

Har laddat ner en massa grym musik å lagt över till min iphone nu.. tack baby för hjälpen!
Får fin besök i veckan från STHLM.. Louise kommer hit.. trevligt! Va två årsen vi sågs sists... tiden går...!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Vad skönt att ni börjar hitta era rutiner. Det gäller att ta vara på tiden när de små sover :) Egentid = expressfart (duscha, sova, äta, städa, tvätta) ;)

2011-07-26 @ 13:12:44
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Hemmakatten

Vad skönt att ni börjar hitta era rutiner. Det gäller att ta vara på tiden när de små sover :) Egentid = expressfart (duscha, sova, äta, städa, tvätta) ;)

2011-07-26 @ 13:12:44
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0