Weekend

Helgen gick som vanligt alldeles för fort.. Jag va hemma hos mamma & pappa på fredagskvällen och det bjöds på skaldjur..vansinigt gott som alltid!
Lördagen va jag på stan en sväng kikade lite på kläder, skor & annat nödvändigt=)
PÅ kvällen möte jag upp Sofie & Emma så gick vi på Cabaret Lorensberg.  Kollade in Jeerk som va kanon som alltid!

JEERK - Rythm Artist Group


Söndagen tillbringade jag med min man, vi va och kollade på barnvagnar och sen tog vi en söndagsmiddag på Farrelis.
Därefter köpte vi glass & hyrde film kröp upp i soffan och bara mös!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Tess

Har ni bestämt barnvagn ännu? Vi ska nog åka och beställa våran i helgen eller nästa vecka.

Fan va kul med fika på fredag!

2011-02-08 @ 12:31:49
URL: http://tezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0