Godmorgon Världen!

En härlig frulle i soffan framför nyhetsmorgon känns riktigt bra. Tänkte ta en sväng ut och hälsa på mina föräldrar & ikväll blir det melodifestivalen med goda vänner. Najs!!!

Jag höll ju på med en lista som va tanken att man ska skriva en sak per dag, men med minne som e n guldfisk så faller det lätt bort...å för att ändå göra klart det...så kör jag på här & nu!

Dag 01 – mitt liv idag
Dag02 – Mitt första jobb
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Det här hade jag på mig idag
Dag 07 – Min bästa vän
Så långt hade jag ju kommit

Dag 08 – Mina favoritsaker
Hmm  klurigt...men saker/thing... alla bilder jag tagit genom åren är ju oersättliga & min Gesslesamling..är ovärderlig(lite nördigt men ändå) Älskar mina skor/smycken/kläder men det e ju sånt som i regel går att ersätta=)

Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
min tro..jag tror på människan, å att människans godhet är större än det onda. jag tror på rättvisan & att det man ger är det man får.
Livsfilosofi - lev livet fullt ut jämt, ta vara på varandra, se möjligheter & ta vara på varje dag. peace, löv & rock n´roll=)

Dag 10 – Ett ögonblick
finns så många fina men väljer att nämna då jag möte min man, den finaste!

Se hela bilden







Dag 11 – Mina syskon

Valpen..

Dag 12 – 10 saker du inte visste om mig

1. jag bet på naglarna tills jag va typ 20 bast...
2. Jag hatar smör på smörgåsen, skulle aldrig ta på det på mackan..blä
3. jag läser just nu bara engelska pocketböcker
4. sover (vanligtvis)alltid på magem
5. min första fylla drack jag whisky
6. bröt mina tår när jag va typ 2 år
7. hade en 1 i syslöjd (min enda etta nånsin)
8. rakade av mig håret när jag va 14, ung & fri anarki...eller sinnesförvirring=)
9. har börjat uppskatta jazz (vuxenpoäng)
10. va bäst i klassen på 60 meter=)

Phu..jag fortsätter med listan sen....

Pöss // C

Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 - Första bilen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Min pojkvän/man
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Min födelsedag
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Om det här vore min sista dag
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här får mig att må bra
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Hoppas du har haft en fin dag. Kul att läsa listan. Det kommer alltid upp roliga och lite oväntade saker :)

2011-02-26 @ 23:18:08
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: stefan

Vad tycker du om gårdagens bidrag då? Jag skäms bara när jag ser på skiten, vi kommer aldrig vinna Eurpoa-finalen igen med såhär låg nivå på bidragen.

2011-02-27 @ 13:01:16
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: tess

Ja man måste4 verkligen ta vara på de stunder som finns och de sina. Jag lär mig hela tiden va viktiga de är...



Ha en fin söndag.

2011-02-27 @ 13:46:11
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0