Glad påsk!

Har haft en soft skön påskafton... i det underbara vädret. Tvättat & hängt ut allt som jag inhandlat till liten... så nu e hela bostaden fylld med massa nytvättade babykläder... love

Åkte sen & handla lite på maxi å sen va jag med mamma på gravarna å planterade lite nya blommer. Min morbros, farbrors, "bonus" morfar & mina gammel mormors + gammel morfrs grav.  Så där e det ny uppsnyggat.
Sen va vi hos tant Astrid & fika. Astrid som e min farfars syrra å med den högaktnings åldern på 90 bast.
Pigg & helt klar i kolan.

Sen tvättade jag bilen... så nu lyser hon fint & grant=)

BTW -. jag va på bolaget idag å inhandla ett par pilsner till min man... å jag fick visa leg...hihi...he make my day!

Nu ska jag ut å ta en sen kvälls promenix... så dear friends..have a nice night!

bye bye // C

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

ALLTID lika kul att få visa leg på Systemet. Jag ler alltid inombords när det händer. Men nu var det oroväckande länge sedan...;)

Min påskhelg är underbar i solen. Hoppas du har det lika bra.

2011-04-24 @ 23:20:59
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0