Vinfredag..

Som sig bör! Klurar på det här med valet..har iaf bestämt mig för att jag inte kommer rösta på KD, Sverigedemokraterna eller Vänstern! fast dom har egentligen aldrig varit några alternativ för mig!

KD - för att jag e ateist & tycker att det e ett gäng bakåt strävare.

SD - jag det behöver väl ingen närmare förklaring...rasister! Går fett bort! (dom som röstar på dom har antingen några hjärnceller för lite eller är väldigt trångsynta & antagligen bosatta i en liten koja på landsbygden och vet helt enkelt inte bättre)

V - To mutch kommunist....fin tanke  från början..(att alla ska ha lika & va lika mycke värda , funkar dessvärre aldrig i praktiken)

Så  min egna val "vad jag ska rösta på fortgår"


Soo long my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0