ha...en lista.....1:a 2010

Nämn något som gjorde dig glad igår: My love.... he allway do

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en gris

Vad gjorde du för 15 min sedan: tog en ciggis

Det sista du sa högt: tack, hejd å

Det senaste någon sa till dig: jag skulle vilja kolla om en trailer e loss?

Vad har du druckit idag: kaffe..litersvis

Vad var det senaste du åt: ett äpple

Vad var det senaste du köpte: nga piffiga glas

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit...

Vad är det för väder hos dig nu: sketväder..

Godaste glassmaken: hmm...daim

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hell yes...

Sover du tungt: jupp... som en klubbad get

Drömmer du mardrömmar: ibland..speciellt efter läskiga filmer..

Trivs du med ditt jobb: ja..e glad att jag har ett

Favoritklädsel: oj...beror på tillfälle..

Favoritlåt just nu: oj oj..jag å låttitlar....en hårdrocksdänga e det iaf

Vad ser du om du tittar till höger: kontorslandskap..

Vad gör dig glad just nu: choklad.......

Vad ska du göra härnäst: hem och sova..gäsp..e gubbtrött

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: kalasbra

Favoritgodis: choklad i alla dess former

Kläder just nu: svart jeans & en svart/vit randig tröja

Sommarplaner:?  sola, bada & grilla och ha det lövly

Hur många kuddar sover du med: 4 + att min man brukar få extraknäcka som kudde oxå

Spelar du något instrument: gth...asg....

Morgon eller nattmänniska: natt...

Vad är viktigast för dig: kärleken, familjen & hälsan

Är du kittlig: som fan också..

Snarkar du: hepp..harkel*...host...aldrig hänt..

Stjärntecken: skorpion

Äckligaste insekten: alla -finns väl ingen som inte e äcklig

Längtar du mest efter just nu: R

xoxo


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e så fin!

2010-01-29 @ 12:51:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0