Semla...?



Fettisdagen är det ju idag och då ska ju man enligt tradition slaffsa i sig en semla...jag passar det i år...typ varje år..e inte så överdrivet förtjust i semla.
Är inte direkt förtjust i några sötsaker..förutom en sak då...CHOKLAD..aha!
I löv choklad!

Har varit på gymet precis..javisst..spinning & Core - nice nice!
Å kännde mig extremt hurtig idag så passade på att slinka in på apoteket oxå och införskaffa mig "slutarökakit"
plåster och tuggisar...tänkte att det e dax nu...dax att fimpa skiten för gott! Så ciggen flög i soptunnan & på med ett plåster...You go girl!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: riktigt grymt gjort! :)



En semla om året får det bli, ska snart äta min..

2010-02-16 @ 19:45:45
URL: http://karinjeanettes.blogg.se/
Postat av: erika

semla som e så gott=)

2010-02-17 @ 06:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0