Lista...

 Har absolut nada att göra på jobbet så här mitt i natten..så här kommer en lsita...=)
Den här listan hittade jag på cosmopolitan...btw=)

Matvanor:

Bästa maträtt? hmm...Älskar fisk & skaldjur i alla dess former

Bästa dryck?  vatten, med eller utan smak

Hat dryck och maträtt? fiskbullar..blä och blodpudding

Bästa alkoholdryck? rött vin..mmmm

Använder du smör på smörgåsen? hell no...

Smågodis eller färdiga påsar : småplock...med choklad

Favoritglass? hmm...daim is god shit
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? haha..beror på...

Har du mer skor än kläder? hepp...

Favoritplagg? just nu e det nog svarta skinleggings & en svart topp

Hatplagg?  stickadetröjor som kliar e ju ingen favo..

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jobbar

Vad vill du bli? FBI agent..eller astronaut...sjunga duet med MR: Gessle

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jorå..

Är lönen viktigast? hepp..men man ska ju kunna leva på den...

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet...som e som ett mindre hus=)

Framtidsplaner med boende? ett hus...nånstans...som e supermysigt..

Litet eller jättestort? lagom

Drömboende? ...ja..det huset jag nångång i framtiden ska köpa...

Landet eller mitt i stan? stan... är stadsbo in i stjälen..

Mysigt eller sterilt? stilrent=)

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? inga egenproduserade..

 Är otrohet okej? nej..aldrig

Älskar du någon? ja

Betyder familjen mycket för dig? yes..den betyder mest

 Är du lojal? ja det är jag

Tycker du om att dricka dig full? haha..ibl så=)

Hemmafest eller krogen? hemmafest numera=)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Annie ♥

aah, visst är hon? :)

2010-02-11 @ 12:51:51
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0