30/12 2010

Wihooo..uppe innan tuppen idag..05! Blä.. det  händer dock inte så ofta - kanske 2-4 gånger om året... Vem vet sen när jag har en liten att ta hand om så kanske det blir fler gånger, hoppas inte=) Jag har beställt en onge som sover länge! Så det så=)

Julen flög förbi med en jäkla fart & som vanligt va det ett fasligt flängande fram och tillbaxs. Nästa år blir det thailand!  Jobbar idagmen sen jobbar jag inte förens "nästa år"..vilekt innebär att jag e ledig i 3 dar...!  Hade tänkt att packa klart men nu ska vi tydligen ha kidsen hela veckan ut så det får väl vänta tills dom inte är där. Fantastiskt det här med planering & framförhållning.

Ska bli så sjukt gött att flytta.... äntligen!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Stefan

Thailand vore ju inte helt fel!

2010-12-30 @ 16:48:33
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Konstigt nog har jag också beställt en unge som sover länge!!

2011-01-01 @ 11:45:38
URL: http://tezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0