todilido...

phu vad det har varti å göra idag på jobbet... å Bruno den latröven har inte gjort många handtag=)
Bruno som är en grön pälsig sak..tror det ska föreställa en hund av något slag..det va en vänlig chaffis som tyckte jag skulle ha den! Så han sitter här lydigt brevid..gör inte mycket väsen av sig...

Snart e det dax att gå hem iaf..ska hänga med Fia! Lite mat å vin=) Det blir en grym kvälli med en underbar vän!
Så e jag ledig hela helgen och det ska bli super skönt!
Tänkte rocka upp mig lite iGTH då jag verkligenhar legat av mina talanger..å min man som knappt lirat innan e helt plötsligt mycket bättre än mig! Morr.....
But i gone kick your as baby..mohahhahahha=)

ha en skön fredag alla!

 // C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0