Monstertrött...



blä vad jag har varit trött idag..usch! Jag funkar inte ordentligt om inte jag frå sova mina 8 timmar.
Så ikväll blir det tidig sänggång!
Tur för mig att det va uber lungt på jobbet idag, min hjärna hade inte funkat annars. Det gjorde det knappt ändå=)
Gött att det e typ en vecka kvar tills jag & darlingen drar till solen! Ska bli super nice! Längtar massor!!!!
Bada, sola & mysa...dricka härliga drinkar & äta massa god mat!
Röka vattenpipa och åka å kolla på några antika stenhögar! De e livet på en pinne!

pöss // C

Kommentarer
Postat av: fashionhaggan

låter helt underbart, vart ska du åka?

2009-09-29 @ 18:05:47
URL: http://www.fashionhaggan.se
Postat av: erika

ja hoppas ni får en kanon semester!

2009-09-29 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0