Blir så jävla trött..

på mig själv....va fan >Cicci!!!!!!!!!!!!
Hur länge har jag haft körkort? länge...ja hur mpnga incidenter har jag hamnat i p.g.a. mitt fel??? 0 ja just det inga..inga krockar eller kört på ngt...tills idag..då kör jag in i en sten mur...med min mans mormors bil!!!!!!!!!!!!
>Ja just det....inte ens min egna bil..så sjukt jävla pinsamt! I killing my self over here.....
en reva typ på en meter på ena sidan..måste asså lacka om bakdörren + bak skärmen...VARFÖR?????
helvetes fan..blir så jävla trött på mig själv....

Å det abbsolut värsta e att på söndag när jag ska hämta henna från landvetter...Hur fan ska jag säga då..Hej! välkommen hem, hoppas ni haft enunderbar semester! jo just det titta inte på höger sidan av bilen...äää jag råkade göra en liten rispa på din bil..sisådär en meterpå längden å 10 centimeter på breden...ja hur som va det fint väder i Turkiet?!

häpp..dax att kasta sig ut genom en ruta=)

over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ...hahahaaa... Du har faktiskt en tendens att kvadda andras bilar, även om det kanske inte alltid e ditt fel. Lycka till på Söndag!

2009-09-24 @ 21:45:05
Postat av: Pjoltas

Stackare!

Jag ser din frustration mellan raderna. Två enkla tips: Försök att byt ut bilen mot en likadan innan hon kommer hem. Eller fly landet med Västberga-rånarna.

=)

Lycka till!

2009-09-25 @ 10:31:34
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0