Måndag

13 timmar blev det på id igår... Vad gör man inte för pengar?!
Vaknade i morse och frös som fan..det e riktigt kallt i lgh...usch! Längtar tillbaxs till ett varmt och soligt Egypten.
Vad gör man här liksom???? Tankarna på att emigrera har ju slagit en ett par gånger..men det blir iaf alltid samma slutsats att man har familj & vänner här vilket man hade saknat otroligt mycket.
I och för sig så har ju uppenbarligen inte Götet nåt jobb att erbjuda mig änndå så att lämna denna by verkar ju vara oundvikligt....tyvärr!
Jobbar kväll idag så har gosat till det i soffan med täcke & te=) Nice!
Funderar på om jag ska gå och träna kl 12...hade varit gött och behövligt dock måste jag då palla mig ut i ett små regnigt Göteborg vilket inte e helt lockande....men men.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Ja, det är fan kallt överallt (rim)..

=)

2009-10-19 @ 16:22:21
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Ninja

Vänner värmer mer än sol trots allt....

2009-10-19 @ 19:32:28
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: erika

håller med Ninja, vänner värmer bättre än värme!

2009-10-20 @ 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0