Sthlm vs. Malmö

Det blir inget Sthlm... Jag har ringt och tackat nej!
Det känndes inget bra alls..jobbet isig e nog skit kul och jag gillar Sthlm som fan - MEN mitt övriga liv finns i västra delen av landet och nu har det löst sig så att jag och min kärlek kan bo och arbeta på samma ort=) Jihaaaa!!!!!!!!!
Helt underbart! Så från och med Januari så bor vi i Malmö!
Javisst..malmö...blir snijsigt=)
Får väl ta en kurs i Skånska innan=)
Sthlm vs. Malmö - ja nu vann iaf Malmö!

Å så har man ju sjukt nära till Köpenhamn...tänk all den underbara shoppingen som finns där och alla gryma restauranger...mmm i like!  Å så e det närmare hem till Götet=)

back to work so later on // C


Kommentarer
Postat av: erika

jasså?? Skånetös??

2009-10-27 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0