Ullared...

Tv 5:s nya program om detta unikum ULLARED - Att folk vallfärdar dit e för mig ett helt mysterium...?!
Har varit där 2 gånger, en gång när jag va typ 18 och en gång efter mycket övertalning när jag va typ 28 - never ever again! (har aldrig hittat ett skit av intresse där på mina 2 besök)
Det va för mig helt absurbt! Folk står asså ikö timmar för att få handla...många produkter av billig kvalite=) javisst som säkert va några spänn billigare än i en vanlig butik..men seriöst



Nu gör ju tv 5 ett program och vilka fenomenala individer dom har hittat..asg..
Rosamarie & Kjell - som alltså på fullaste allvar tar semester i två veckor och åker då till Ullared camping...shoppar för hela året..födelsedagspressenter, julklappar & allt dom kan tänkas behövas för ett helt år...verkar ju verkligen vara skit kul=) Vilken toppen semester...öööö!
Denna Morgan som nu blitt Ullared-Morgan med hela svenska folket=) Ja..det e väll tur att smaken e olika...och att det är ett fritt val att åka dit...bha=)
Jag kommer iaf inte åka dit någonsin igen...blä blä....men att titta på tv 5 när dom sänder denna sörja kommer jag absolut att göra..hahahahahhahahhaha=)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tydligen nån svensk kedja.. aldrig hört om ullared!



Typ Ikea likt?

2009-11-24 @ 15:05:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: erika

gillar ju ullared...

2009-11-24 @ 17:02:57
Postat av: tess

Tycker absolut du ska läsa boken den är riktigt bra.



//Tess

2009-11-25 @ 09:34:30
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: fashionhaggan

det där med kön är överdrivet, jag åker dit en gång om året med min mamma, jag köper allt sånt där trist man behöver fylla skåpen med, samt strumpor. Det är kanonbra. Men jag har aldrig behövt stå i kö, det var för typ 20 år sen man fick stå i kö, nu är det så stort så de aldra flesta dagar ör det bara att gå rakt in.

2009-11-26 @ 21:10:25
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0