temamat=)

Sofft hemmakväll isoffan idag med min underbara man.
Har varit kass på att uppdatera det sista -  först Danmark i helgen sen har det varit massa på jobbet så jag har varit helt slut på kvällarna. (jävla catos) hamnens nya datasystem. Blir nog kalasbra när det e klart och inkört.

Middagsproblem? Vem får inte idé torka på det ibl? Jag tycker iaf att det e lätt att fastna i samma gammla spår...Min man kom på en strålande idé - tema veckor..typ spanskt/italienskt/ japanskt osv!
Tycker det va en skitgrymt så denna vecka har vi börjat med svensk mat igår blev det kåldolmar=)


Å idag blev det stekt fläsk med löksås - väldans mumsigt!
Fast resten av veckan blir det inte så då jag blir "gräsänka" R ska upp till Sthlm och jobba...

Så nu ska jag passa på och mysa lite till med min man innan det e dax att knoppa!

sov bäst! // C

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Trevlig grej det där med temaveckor.. Ska nog prova det..

sv: Gessle?! Åh! Gaah!

2009-11-03 @ 22:19:46
URL: http://pjoltas.se
Postat av: erika

Bra idé, Det är ganska ofta man har torka på middagsmats ideér.

2009-11-06 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0