The show must go on...

Hem kommen efter en tuff arbetsdag. Dax att pallra upp benen i soffan & avnjuta ett glas rött å lite go mat till det.
Med andra ord det e dax för fredags mysssssssssss!
Lite grym musik & en lägenhet full med massa levande ljus. Det fattas dock en sak - min underbara man.
Men vi ses ju imorgon hjärtat fast det hjälper ju inte just nu..is missing you like hell.

Kollar på Idol och just nu sjunger Erik "the show most go on" och det får mig att tänka på min älskade morbror som tyvärr gick bort åt helvete för tidigt. Stefan! Världens bästa Stefan & den mest fantastiska morbror du kan tänka dig.

Empty spaces - what are we living for
Abandoned places - I guess we know the score
On and on, does anybody know what we are looking for...
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go on.....


It´s the true - the show must go on..men jag saknar dig varje dag!
Kan inte låta bli att tänka på hur det hade varit om du hade levt...vilken vänskap vi skulle ha haft.
Är helt övertygad om att du hade varit en av mina allra bästa vänner.
14 årsen... I mitt hjärta och mitt minne lever du alltid kvar!

pöss // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0