Typ 30...

Godmorgon, världens lyckligaste 30 åring vid tangenterna=) Hmm 30 - trettio - försöker få kläm på att jag e 30!
O my god...30 liksom..rätt gammalt eller?!
Fast jag känner mig jävligt nöjd med min ålder och med mitt liv! Åldern kanske inte har så mycke med det å göra egentligen men det känns som om jag hittat mig själv och det känns helt grymt!

Många gånger har jag kännt mig vilsen och inte riktigt vetet vilket ben jag ska stå på eller vilken väg man ska gå.
Förutom lite praktiska saker i mitt liv så e det mycket som fallit på plats.
Jag har hittat nåt lugn, en ro och en trygghet. Nåt jag sökt hela mitt liv.

Världens lyckligaste 30 åring, ja det måste va så... Så glad för alla härliga människor som jag har i mitt liv.
En helt otroligt underbar familj, fantastiksa vänner och världens mest underbara man!

En mysig frölle i soffan & GW på "efter 10" - ja livet som 30 åring kunde ju knappast börjat bättre!
Planerar att ha en underbart mysig dag med min prins.
Tack igen alla som va med i lördags, jag hade skit kul. Tack för allt fint jag fått i pressent oxå.

av baby fick jag en weekend till Paris, en parfym (armani mania) & idag ska vi käka gott och ha det härligt.
I know...han skämmer bort mig.

Mina bästa päron: kläder...jag å mamma gjorde stan och jag fick shoppa loss och hon pröjsa.
Resultatet blev: ett par svarta lårstövlar, 3 tröjor,ett par shorts,en klänning, leggings & en as cool paljett tröja!

Valpen med familj : en sketa nice rosa jacka, en super snygg topp & lack leggings + ett par läckra örhängen.

från kungälv: en sketa snygg handväska som jag suktat efter läääänge & blommer!

faster  med kidos - pengar

Av mina vänner fick jag följande:

partybrudarna har ju fixat en minikryss med tre rätters, spa behandling & ett jäkla party!

kan inte rabbla upp alla men detta fick jag oxå:
pressnetkort på marykay,pressentkort på chilli,väggljus grej som man har värme ljus i,smycken,blommer, lite härliga krämer &  härliga viner!

Tank you all!

pöss C







Kommentarer
Postat av: tess

Tyvärr är de sällan riktigt med snö här i Värmland heller. Här är medst grått och blåsigt tyvärr. Jag saknar de vintrar som var när jag var barn....



Hoppas du har en fin dag. //Tess

2009-11-18 @ 13:49:15
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: erika

Nu är du en tant=)

2009-11-19 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0