soft söndag

Har haft en skön å soft söndag med min baby... bara myst här hemma i våran lägenhet...
Så mysigt å underbart! Han e den mest underbara som finns! Är sååååå tok kär i dig baby!

Gårdagen va jag på hisingiland å tog några järn med Robban,Kicki & nick=) Fantastiskt trevligt måste jag säga!
Ända tills jag skulle åka hem då taxigubben fick ett frispel när en full snubbe sparka på hans bil, då  drog han upp ett basebollträ å så vart det fullt slagsmål...jätte läskigt... C blev skit rädd...usch & fy, inget kul alls!

nää nu skall jag återgå till att mysa med min kärlek!

love // C

Kommentarer
Postat av: h

ush vad läskigt det där med bråket, aldrig kul:/



ja tack så mycket , får väl önska dig en fin dag istället :)

2009-05-04 @ 15:20:13
URL: http://halshammar.se
Postat av: Pjoltas

Som vilken dag som helst i Göteborg alltså! =)

2009-05-04 @ 21:27:09
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0