Om jag vetat då..

vad jag vet nu...den låten har jag haft på hjärnan hela jävla dagen..med Gessle om ni nu trodde ngt annat=) hihi
Så just nu går den om å om igen...sååååååååååå grym!

Alla dessa listor som jag så snällt utlovade igår..(vet att ni dör av nyfikenhet) kommer nästa gång jag e uttråkad....hehehe...varför tycker tjejer att det e så kuligt med listor? å okey lite barnsligt e det ju med....men va fan vem har sagt att man måste vara så väldans mogen å vuxen bara för att man snart e en 30 taggare?!!!!   Nej just det!
När jag va liten hade jag en kärlekslista...på alla jag gillade...å längst upp på den stod Zitan..å han va en vit ståtlig häst som stod i en hage ute i Torslanda...hehehe...ja jag va typ 7=) + att jag va livrädd för hästar å har bara beundrat denna pållen på avstånd...hihi
Sen hade jag typ listat husdjur, gosedjur...tjej kömpisar osv....så nån riktig livslevade kille fanns nog inte ens med på den där listan=)
yee yee... Lister lär det väl bli nångång..ingen lövlista dock...Då det bara finns en på den...min stora kärlek, Han på den vita hästen som jag vill vara med 4- ever...R - I love you!!!!!!!!!!!!!!!!

over and out // C





Kommentarer
Postat av: erika

ja, vem gillar inte listor!

2009-05-13 @ 08:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0