Lunch time...

Jupp sitter på Kronan å just nu klurar jag på vad det skall ätas till lunch..hmm - thai kanske...ja vi får se...
Känner att jag så fett behöver en cigg iaf...å en stor kopp med stark kaffe.
Rökfritt..vad e det för jävla trams??? Okey jag e helt med på att man absolut inte skall ha rök rum å så där...å ja tycker det e grymt att det e rökfritt på krogen...MEN vi kunde väl för faaannnn få en balkong elller dyl?? ha?! Nej då skall man vara tvungen att pallra sig utan för staket å hela skiten...ja..det e inte lätt att vara rökare i dagens "så jävla duktiga Sverige"...samhälle - garanterat en ickerökare som har kommit på det här oxå....!

yee yee ilandsproblem i vanlig ordning=)

marlboro ligth..mmmmmmmmmmmmmmmmm // see ya

Kommentarer
Postat av: Blondiie

haha å jag njuter åt att det är rökfritt=P

2009-05-14 @ 19:33:05
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0