tjolahopp...

tjolahopp... vilket kalas fint väder det varit idag=) Å då tycker jag att livet känns fantastiskt härligt!
Å Em skicka ett härligt mail som jag anser vara så klockrent..thithi...ja hur skulle vi kvinnor funka om vi inte fick shopping, vin & gå hos frissan=) asg... Antagligen hade vi inte funkat alls.... eller hur?
Det e ju livets godsaker...vin, shopping, party,skor,choklad & Gessle etc. Det finns ju självklart en masssa mer men om jag skall räkna upp allt så får jag sitta här hela kvällen å det har jag inte tid med direkt...


Sen har jag alltid funderat på hur en mjau ser ut????!!!!!

porslinskatt2

här fick jag svaret.....=) Som jag har klurat...

ha den bästa tisdagen alla härliga människor!!!!!!!

pöss // C

Kommentarer
Postat av: Blondiie

god morgon! haha vilken underbar bild!!!

hoppas du får en bra dag utan att någn lurar skjortan av dig!

kramis

2009-04-01 @ 06:42:41
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0