löv löv löv

jag har inte haft tid att uppdatera i helgen ...(sorry) så här får ni en liten resumé om den:

Va å hälsade på världens bästa, finaste & underbaraste kille... min löv.
Så nu offentlig gjorde jag det, att Ciccilotten säger bye bye till singellivet... å e tok kär!!!!
Å det känns helt fantastiskt bra=)

Å nu börjar det minsan också bli lite pirrigt ang. Sthlm..lite läskigt..kommer känna mig helt bortkommen...
en förvirrad blondin i stora staden...bha....!
Har varit i Sthlm en del men ärligt så vet jag inte alls va saker å ting ligger eller så.. men det löser väll sig=)
Något kasst  lokalsinne kanske...?!

nää nu skall jag fixa lite kaffe å sen slippa lite på examensarbetet som nu typ e klart .....*phu*

har lite blogg abstinens efter en skrivfri helg så det kommer kanske nåt mer inlägg under kvällen!

Caio


Kommentarer
Postat av: Blondiie

men grattis gumman! gu va roligt!!!

2009-03-16 @ 20:13:27
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: pjoltas

Vi är alla vilsna här i STHLM på ett eller annat sätt :)

2009-03-16 @ 20:45:24
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0