en varm & solig dag..

Här i underbara götlaborg...å så sitter man instängd på ett kontor..men man ska väl inte gnälla....iaf inte i dessa tider som råder=)
Ska senare möta upp fialotta för en sväng på staden... nice!

Dom har ringt från Sthlm idag med...å tanken va ju att jag skulle börja jobba i september där (på kronan) å sen efter ett halvår gå utbildning..men nu vill dom att jag ska gå utbildningen först...ny regler tydligen..Så antgien så startar jag v.32 eller v.46..hmm...tål att kluras på lite..

nej..nu ska jag återgå till jobbet..

see yu // C

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Så det blir en RETURN TO THE HUFVUDSTAD.. Härligt!

Förlåt för mina Anti-GBG inlägg..Jag gillar GBG...men jag gillar också att retas lite med göteborgare!

=)

2009-06-24 @ 20:19:00
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Daniel

E oxå instängd på kontor 8-4 varje dag hela sommaren.. kul.. hur ska vi orka!

2009-06-25 @ 14:25:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0