Balans

Skolan - tränat - haket å käka middag=) Utslagen i soffan (fattar inte varför ja e så trött) kollar på "du e va du äter" medverkande ikväll är Sanna Bråding. Det värsta är att jag känner igen mig själv i hennes "dåliga beetende"!
De verkligen slog mig, som en blixt från en klar himmel...!Nu kanske ni tänker aha har hon inte sett det innan..men ärligt inte så som idag.
Jag saknar en balans i mitt liv!!!
Ta t.e.x det här med träning antingen har jag kört på som fan eller skitit i det helt - sist jag tränade så körde jag minst 5 dagar i veckan å flera timmar per tillfälle, jobbade till 01 kom isängvid 02 å upp kl.7 för att köra spinning -eller kom till gymet efter jobbet å gick hem 4 timmar senare efter jag kört pump,spinning & yoga!
Sen la jag av å då va det ingen tränning alls...

Eller när jag fick för mig att gå ner nga kg sist - vägde 52 kg till mina 174 cm å såg inte själv att jag va jätte smal!
Det finns liksom inga mellan lägen.. 100 eller 0?!

A jag e en fest tjej som e ute ofta  visst men att alltid supa ner sig till apstadiet e inte okey...
eller att röka som fan...å alltid en ursäkt för att röka ist för att sluta... skulle sluta men då bröt jag armen å ansåg mig vara värd att röka...vadå vara värd...Du e värd att inte röka för helvete!!!

Balans... det måste jag hitta i mitt liv!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0