no more...

uppe med tuppen....fyyyyyyyyyy fan!  Jo visst.. girlsen i klassen hade ju fått för sig att vi skulle simma på vallhalla kl 06.30...å ja det gjorde vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Överkurs, idioti..kalla det va ni vill...normalt e det ju inte=)
Dock får jag ju erkäna att det va rätt skönt efteråt..=)
Så lagom till lunch va jag aptrött=) hehe...men nu har det ordnat till sig...efter typ 178 koppar kaffe!

                       typ så kännde jag mig i morse...

Skall snart iväg igen å göra omtenta..wish me luck=) eller hur det stavas...=)

xoxo


Kommentarer
Postat av: stina

lättast å matcha iaf :P

allt bra med dig idag?

2009-02-18 @ 15:53:10
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Beccih

ja har sovit typ 2h ja.. :) ap trött

2009-02-18 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0