inte längre..

en gipskatt! phu.. så super nice att få av sig gipset. Oj vad jag har kliat...massor så nu e tassen alldeles röd..hehe!
Tog mig en välförtjänt dusch - länge...å det va så underbart. Handen är ju fortfarande öm och jag har ju en bit kvar innan den e som den en gång var. Full rörelse etc.. har ett träningsprogram som jag skall göra varje dag å så får jag inte bära något tungt på ett tag.
Dom säger att det ser jätte fint ut osv - själv e jag lite skeptisk, jag e inte helt säker på att det e helt bra men jag e ju ingen doktor direkt så får väl lita på dom. Hoppas verklgen dom har rätt.
Nu skall jag smörja in handen/armen igen..den e så torr...

over an out // C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0