del 2

 Utmaning två idag

Utmaning två kommer från  http://blondiies.blogg.se

01. Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, jag har ju den som väckar klocka men har oftast på ljudlös!!!!

02. Vem såg dig senast naken?

Det var jag själv...

03. Hur såg du ut på högstadiet?

söt..lång,smal å långt fint hår...

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

hmm..vem vet=)

05. Hur var du på dagis?

Gick aldrig på dagis

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

fråga nån jag arbetát med...

07. Har du celluliter?

nix pix

08. Biter du på naglarna?
Inte längre

09. Har du något handikapp?

just nu tassen....

10. Är du rädd för att få hängbröst?
nej för att få det måste man väl ha bröst??

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

varken eller

12. Svär du?

Alldeles för mycket

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

NEJ

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

hahahahaha 1

15. Tror du på utomjordningar?

Nån form av annat liv tror jag finns men inte i vilken form

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

spagetti & köttfärssås

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

skräpmat.. fett bort

18. Har du blivit arresterad?

Nope

19. Ljuger du?

ibland...

20. Har du kysst en polis?
nej...

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Nej,borde jag det??

22. Har du någonting att dölja?

alla har vi väll nåt sklett i garderoben...

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar och ett rosa hjärta

24. Är du/har du varit gift?

Nej nej

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

ja det hade jag gjort...

26. Kan du laga cyklar?

nej..eller räknas det om man kan pumpa in luft...?

27. Kan du fixa med bilar?

hallå....nej!!!

29. Kan du baka bröd?

inte det heller...

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Självklart med en hårblås=)

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

sex and the city=)

Jag utmanar alla som vill!


Kommentarer
Postat av: Blondiie

skoj att läsa! å va skoj du gjorde den!

kramis

2009-02-15 @ 11:28:04
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0