Året 2009

Ja året 2009 börjar lida mot sitt slut...så här kommer årets sista lista...

Årets Nyårslöften: ja det vanliga.. sluta röka, träna mer och äta mindre..=)
Årets Hälsa: bra i allmänhet..
Länder du besökt 2009: Spanien, Skottland & Egypten

Årets matupplevelse: Avsmakningsmeny på Fond!
Årets Lärdom: Dansa ej på bord onykter
Årets framgång: Tagit min examen!
Årets äventyr: Hela året har varit ett äventyr...
Årets Skada: Höger tass gick av
Årets Inköp: tja..ny tv har vi köpt..
Årets film: får nog säga Millenium triologin
Årets Slöseri: ute luncherna..
Årets Glädje: Att jag träffat min livskärlek!!!!
ÅretsJulfirande   med:   sambo,bonusbarn, mina päron, syster med familj ,mormor, moster, kusiner, farfar                                                                                                                                                        
Årets TV-Program: Efterlyst
Årets Önskan: vinna en miljard... & att jag samt alla i min närhet får vara friska
Årets Födelsedagar:  Min egna så klart..30 haha 
Åretsämsta: bröten tass..
Årets bästa: Att jag träffat min man & att vi förlovat oss!!!!!!!
Årets för mycket. Flyttat... lantmätareg. -sthlm - Öfergryte i gbg - t-landa & Skara
Årets Må bra: Semester med min prins
Årets sedda Kändis:  Boxarn från lat´s dance                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Årets vin:

puss & kram


Kommentarer
Postat av: erika

Gott nytt år!

2009-12-30 @ 17:25:12
Postat av: Kim Ekholm

Eller hur. Visst är det gott=) :P

2009-12-30 @ 17:50:24
URL: http://kimza.se
Postat av: stefan

Jag tycker du ska läsa Stieg Larssons böcker också, de är ännu bättre än filmerna! :D



Nu kommer du säkert tro att jag har snott idén med att göra en lista från dig, men till mitt försvar måste jag säga att jag gjorde en förra året också :D haha.

2009-12-31 @ 12:46:49
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: fashionhaggan

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 15:18:16
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Daniel

Mycket hänt sej å massor som väntar!

Götteli år!

2009-12-31 @ 16:54:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0