Kalas i stan...

Som vanligt rinner tiden iväg och nu e det snart helg igen! Super skönt tycker jag! Har arbetat tidigt hela veckan vilket innebär att jag går upp kl.05:00 varje morgon och det e sjukt tidigt. Skall bli gött att få sova ut imorgon....gäsp!

I onsdags va jag ute i Torslanda hos mamma & pappa satt på altanen å hade det härligt i solen, snick snacka skit och bara mådde bra.
Fick därefter rycka ut och bogsera Fialotta hem då hennes bil strejkade. Aldrig bogserat innan men det gick kalas bra.
Skrattade helt hysteriskt för jag tyckte det va ap skämit..hihi=)

Torsdagen träffade jag nga klassisar på stan för en öl i solen - mycket trevligt!
Det e ju kalas nu i staden Göteborg - blir antagligen lite rock på avenyn ikväll oxå! Tycker vanligen inte att det sk. kulturkalaset har varit så mycket att hänga i grannen dom senaste åren..vet ej om det beror på att jag helt enkelt inte ser samma tjusning i det längre eller om det har blitt sämre med åren?!

Hmm sen har det inträffat nåt konstigt i vårat hus..lgh - 1. tvättmaskinen slutade mitt i tvätten så den inte tömde ut nåt vatten å så..(den nya tvättmaskinen) så nu ligger det en hög med våta halvtvättade lakan i en hög i duschen.
2. lampan i köket går ej att släcka?! Utan står och lyser hela tiden...hmm?!
3. den nya fläkten herr idiot oj ursäkta Bengt har installerat funkar väl typ sådär..eller inte alls=) Det e ett lotteri varje gång...!!!!!!!!!!!
Har ringt till ovannämda idiot samt skickat sms men han behagar ju icke svara! hmm...

later...// C

Kommentarer
Postat av: Tezz

Det enda som var roligt förr på gbg kalaset var att man helt enkelt va full och hängde vid näckrosdammen och tyckte man var cool! Tack och liv är detta 12 år sen för min del! =)

2009-08-14 @ 09:56:51
Postat av: Daniel

ojoj hoppas ni får maskinen etc att funka



så irriterande med onödigt krångel!!!

2009-08-14 @ 17:49:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0