Måndag igen...

Fan vad helgerna går fort..alldeles för fort=) Borde vara tvärtom ist...jobba 2 dagar å sen ledig i 5..hihi
Hade varit nice**
Måste säga att jag tyvärr inte e helt nöjd med min praktik heller...morr...fattar inte varför man tar emot praktikanter om man ändå inte har vettiga uppgifter...det ända som givit mig något e att jag fått göra ritningar. Det lär jag mig iaf ngt på!
Har själv kommit med idér om vad jag skulle kunna göra.. får väl se..hoppas det blir bättre. Har liksom ingen lust att börja söka ny nu...orkar inte det.

Igår hade jag å syrran film kväll, vi kolla på Sex in the city filmen = väldans bra! Sen kolla vi på Jiddra inte med zohan = sjuk film....men jävligt rolig..skratta massor!!
Å så käka vi Pizza...inte bra för figuren..hahaha=)

Måste bara säga oxå att MORGONGÄNGET e tillbaks=) Som jag har längtat...ny frekvens...104,8....!
Dom har skrottat lugna favoriter..(thanks for that) å där e dom nu..en ny rockigare kanal=) Gött e de=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0