mamma mia here we go again

Såg den en gång till på bio..så bra! Å han pierce Brosnan e duktigt snygg=) En film man blir glad av...

I fredags kände jag att nu få det vara färdig deppat....dax att bryta ihop å gå vidare...Vet att jag har en lång väg tillbaks men det kommer att gå. Jag kommer inte gå in mera detaljerat angående detta - Bara att vi separerat å att jag nu e singel!

Mitt första steg va att shoppa lite nya snygga kläder..konstigt men man mår alltid bättre av lite shopping eller hur?
Ett ex antal tusenlappar senare vart jag på ett betydligt bättre humör..fick ändå lägga band på mig så att jag har mycket att shoppa för i U.S.A.... det börjar närma sig...så kul!!!!

På kvällen blev det lite vin med några vänner..nice** Mindre nice att jag va hemma vid 03:00 å skulle upp kl.05:30..va inte helt pigg..hehe
Lördagen va vi i Tyskland å köpte alkohol..(jag & Pappa) han fyller ju 60 gubben...så han skall ha party om nga veckor...vart hemma igen vid 18 på kvällen å då blev det en snabb dusch å därefter privatfest hos Sara som fyllde 25. Grattis bruden! Vid två snåret slank vi in på Deep där vi svängde på dom lurviga=)

Kommer jobba nu måndag, tisdag kväll...så det blir till att köra dubbelt..men så e det....får tänka på shopping i New York!

Tjao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0