?!

Vilken seg dag...kunde ju självklart inte somna igår..?? Så efter att ha legat å stirrat i taket i timmar så börjar man fundera på såna sjuka saker som jag typ inte brukar tänka på...typ liv efter döden..bla bla så då kom jag ju in på spöken å andar å sån skit..? Alvarligt talat Cicci? Till slut va jag ju så rädd att jag va tvungen å tända en lampa...å kolla efter monster under sängen....(tuff tjej detta)....så somna jag till slut iaf,,,sov kanske 3 timmar innan klockan ringde å det va dax att kliva upp, jiha=)

Så har känt mig duktigt seg idag...druckit massa av espresso...typ som om det har hjälpt...nix pix!

Skall packa nu iaf..Sthlm i morgon...säkerhetsmässa - blir nog intressant.

ha den bästa dagen/ Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0