plugga, plugga & plugga

Typ så kommer min höst se ut...sjukt många tentor...si sådär....hmmm...6 i säk = mitt huvudämne....2 i information säk it - två i engelska...man behöver ju knappast vara sysslolös iaf=)
Har varit ute å sprungit nu...måste sluta röka..fick typ andnöd & hjärtklappning. Hmmm har ju köpt plåster + tuggisar...så vad väntar jag på egentligen?
ja just det MOTIVATION...så e det det heter...har inte det just nu...så jag röker nog lite till=)

På lördag skall jag iväg å lira paintboll & sen gökboet..femkamp...skall bli super kul=) Fast jag har ju ingen större erfarenhet av paintboll direkt..kommer att ha sjukt många blåmärken...hehe...eller så pepprar jag alla andra innan dem hinner ta mig..NOG...

tjao bella!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0