hello=)

Har fortsatt med mitt projekt idag...å imorgon skall jag iväg ut å intevju säkerhetsansvarig i respektive del...det e jätte spännande...kan dock inte avslöja något då jag har tystnadsplikt...attans=)

Varit hemma hos systeryster med familj i dag...dom åker till Dubai i morgon så jag ville träffa kidsen lite...har knappt sett dem det senaste...man missar en del med Maximilian,,,allt går så fort nu...tänder å så går han med. Så söt...men gud va olika dom är. Oliver är jätte lugn å rätt feg medans Maximilian ständigt har bulor å värkar inte vara rädd för något. Fast vi får defenitivt jobba på hans bordsskick..hehe...moster är helt ner kletad...haha=)
Så olika men båda är två helt underbara.

Frölunda möter Ottawia idag...eller hur det stavas...har inte varit på en ända match denna säsong...skärpning Cicci!
Har märkt att jag är en medgångssupporter...än så länge har dom ju bara  vunnit en ända match!

Godnatt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0