fucking monday....

seg.....å trött!! Först praktik å sen jobba ikväll...i morgon praktik sen engelska... å onsdag praktik å sen jobba kväll...kommer va helt slut på torsdag....iiii
men men sånt e det å jag har själv valt det...måste dra in lite deg även när man pluggar...studiemedel blir man inte rik av..heh=) Men förhoppningsvis så skall det löna sig i framtiden så man får ta nga hundår här....=)

När fan skall jag hinna träna denna vecka?? ut å springa innan praktiken kanske..? skall ställa klockan i morgon så får vi se om jag orkar pallra mig upp så mitt i ottan....tveksamt?!

Helgen va bra*** Vi va ute på lördagen (brudarna) å det va jätte trevligt=) fast helvete vad det regna när vi skulle hem...såg ut som en dränkt kissekatt när jag kom hem..haha...konstigt att i Göteborg kan det ta mig fan regna underifrån å från sidan på en å samma gång....!

Japp nu väntar kyla i 10 månader...jiha va kul....måste nog ta en restresa till solen snart...typ över jul & nyår kanske...

nä nu får jag återgå till verkligheten=) Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0