end of a story...

japp snipp snapp så va denna saga slut=) Sista dagen på praktiken...blandade känslor...lite skönt men ändå lite tråkigt måste jag säga.
Så nu drar plugget igång på allvar igen...yea yea=) sånt e det=)

Ikväll blir  det Guitar hero..å jag kommer spöa skiten ur er...=) hehe
Laga god mat å dricka något gött rödvin...( i löv rödvin)

just nu e mitt bästa rödvin: El Gato rioja
                        bästa ölen:    Starropramen
                        bästa drinken; cosmopolitan
                         bästa vita vinet: pass..har inget bästa där....

hmm kul med bästa just nu så här kommer lite till:

bästa filmen -   Mamma Mia

bästa tv        -     Efterlyst ( även om det gör mig livrädd)

bästa mat  -       fisk & skaldjur 4 ever ( i löv)

bästa hänget -  Deep

bästa restaurangen - Caleo

bästa klädesplagget - mina asläckra nya skinbyxor

bästa skorna - svarta/höga pumps NY

bästa låt - mercy med duffy/takida`s curly sue

kommer inte på ngtt mer bästa....hmmm=)

jo ha den bästa fredagen.....bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0