I LOVE ATT VARA TJEJ

I går så hade jag en VÄLDIGT "sjuk" man..hehe han vart bakis som ett djur.....låg å sov till 18:00 - då väckte jag honom å hade grillat...alldeles själv...å det slog mig att det e nog första gången nånsin som jag grilat själv...alltiid annars så brukar ju typ tjejen stå för allt annat å killen för just själva grillat....typ vända på köttet å ändå ta åt sig hela äran!
Så igår satt jag på balkongen å tog en kall öl å vände lite på köttet å kände mig som en man..=) hehe
Fast jag hade aldrig velat byta.....no way....I LOVE ATT VARA TJEJ


Man får älska rosa utan att vara gay
man slipper bära allt tungt vid flyttning
man behöver aldrig byta däck på bilen eller annat tråk med bilen....(bara köra det roliga....)
behöver ej klippa gräs,måla om huset,eller annat mans göra....
å e det nåt man vill göra som e manligt så kan man alltid hävda jämnställdheten..hehe=)

man behöver inte betala på krogen...går före i köerna mm...listan kan bli hur lång som helst!!!

Det e helt enkelt bäst att vara tjej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0