Hej hopp

NU skall jag dyka ner i böckerna....Jurudik e det som är på schemat...känner mig inte jätte motiverad men det hjälps inte.
Några veckor kvar denna termin så det e bara att hålla ut.

I eftermiddag skall jag vara barnvakt åt lille Maximilian, lille sötnosen....Mosters lilla hjärta!
Han är ganska exakt 8 månader nu...fan va snabbt det går...?

Va ute på balkongen å tog en cigg å det e ju svinkallt i lufften..brrr - Kan inte sommarvärmen komma tillbaks!
Vill ha sol & värme....lata dagar på stranden. ..
Har fått reda på vilka tider som gäller i sommar å ena veckan så skall jag jobba tidigt 05:45 till 14:00 ( Jävligt tidigt)
sena veckor 12 - 20.... lite mer humant...
skall jobba v.24 till v.31.....sen två veckor ledig. NICE*

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0