Gräsänkling

Är "ensam hemma" å det är inte så ofta jag e det, rätt gött ändå...att bara få vara själv ibland.
Tror att alla behöver vara det emellan åt, iaf jag!

Ligger å kollar på Ocens eleven...bra film å en massa hunkar med=) Attans att jag glömde köpa godis förrut...för nu när jag har gosat till det i soffan med mysbyxor å allt så orkar jag ju knappast traska ut å handla.

Dom hade ställt en container utanför idag med så att man har chans å slänga lite skit...som man samlat på sig...typ hela vinden full av saker som man aldrig användr å lika gärna kan slänga, istället för att det skall ligga där och skräpa!
(fick slängt lite)

Nu skall jag återgå till min mysfredag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0