Dålig karaktär

Riktigt dålig karaktär har jag!!! Usch å fy på mig.. Borde ha gått upp kl 8 å pluggat men icke... nej igår när vi hade tänkt ta en lugn hemma kväll så ja, Kom Henke & Hanna förbi - Vi satt på balkongen i solen å tjöta skit... lite vin åkte ner å sen bar det av till en fest.... ajaj så vi snubbla hemmåt vid 05:00 på morgonen!!
Vilket resulterar i att jag idag e jävligt trött å sleten... inget vidare när man BEHÖVER plugga....

Har iaf satt på starkt kaffe nu så får väl se om jag piggnar till.... i hope so...

Dom hade med sig sin vove oxå - den e super söt!! Bara 5 månader... jätte kul med djur - dock inte när man har en vit soffa som idag e full av svart hundhår...grrrrr
Därav anledningen till att jag inte vill ha djur... iaf inget djur med nån form av päls...man måste ju städa hela tiden..vilket e jävligt boring

hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0