pause..

sitter åter med en kopp kaffe i handen... är helt slut - har dammsugit hela lägenheten, tvättat golven, dammat å skurat badrummet + putsat speglarna. Stekt kycklingen å börjat förbereda för förrätten.... så tyckte att jag behövde en kopp kaffe nu å lite pause.

Det står en gubbe/kille utanför ica å spelar dgragspel å han står ta mig fan där jämt! I ur å skur.. 365 dagar om året... frågan jag ställer mig: Hur kan de vara lönsamt? alltid när jag går förbi så ligger det bara små krafs i hans hatt,  å jag har aldrig sett nån ge mer än nga kronor... men de måste väl ändå vara lönsamt för annars hade han väl knappast stått där eller?

åter till arbete=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0