Påsklov!! jippiyeyy

Så gött! Nu e de påsklov... i en å en halv vecka...mysigt. Skall dock jobba en del men de ska ändå bli gött, å lite ledigt skall jag allt ha.. Ska ta å plugga juridik läxan å om de e ngt annat så att man har det färdigt. Sen blir det väl massa god mat å lite party oxå gissar jag.
Funderar på att gå upp å träna senare ikväll med. Jag har varit lite slapp med det de sista.. har varit så mycke annat liksom. Plugg, jobb ect.

Läste i tidningen förrut å fy fan va hemskt det som hänt uppe i arboga... Usch!
Lider med den familj som det drabbat... Mamman som blivit knivskadad å bägge hennes små barn som blivit mördade. Vilken jätte tragedi! Hur skall hon orka gå vidare i livet.. stackars sambon som hitta dom oxå.
Hoppas verkligen dom sätter dit den som gjorde det!

Nää nu skall jag gå ut i köket å röja upp lite.. har disk sen igår... boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0