På tal om "jobb som ingen vill ha"

Efter två koppar kaffe å rostad macka med ost börjar jag nu bli människa.. riktigt segt att gå upp idag.
Vit rostat bröd med ost är så gott, dock inte så nyttigt så det får bara bli ibland.
Kollade på tv 5 OUTSIDER i går " jobb som ingen vill ha" då kändes tom volvo som ett grymt jobb i gemförelse med det dom visa, - sån som sminka döda usch..... - lik sanerare... ännu mera usch - bajs tömare iiuuu...
Fast det är förbanat bra att någon gör det iaf. En stor eloge till dom!
Dom två första hade jag defenitivt aldrig fixat... döden känns så skrämande på ngt sätt. Å klättra i avlopp å töma folks skit, jag hade jag kräkts å kräkts... så det hade aldrig funkat det heller.
Det är tur att vi har en val möjlighet.

Måste slå ett slag för STIEG LARSSON´s böcker Millenium...dom tre är nog dom bästa böckerna jag läst på länge.
Är inne på den sista nu å alla har varit sjukt spännande, ni som inte läst dom borde göra det!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0