Morgonmänniska?

Har jag gått å blivit morgonmänniska? vakna 07:55 å det e inte helt normalt när man är ledig... försökte somna om men det gick inget vidare...
Älsklingen ligger fortfarande å sover.. hör hans djupa andetag. Han är sjukt söt där han ligger å nanar!
Han är världens bästa å jag är sjukt glad för att han är min.

Igår fastna jag med näsan i en bok - tyskungen med Camilla Läckberg-  nu slut läsen.. Har läst alla hennes böcker å dom e jätte bra...hur som så blev det lite sent å ingen middag hade det blivit så vi ringde å beställde pizza med hemkörning. Svin go pizza * mums! Fast måste erkäna att det är höjden av lathet när man beställer hemkörning å pizzaerian ligger på samma gata..hehe=) Fast det va det värt!

Härligt med ledighet... skall ut sen å köpa påskägg till "alla" kidsen.. Felicia & Alexander. Oliver å till maximillian fast han får ngt annat han är ju så liten.
Elin & Mattias fast tror jag skall köpa ngt annat till elin oxå för hon e väl nästan förstor... 14 så hon kanska hellre vill ha ngt annat typ, smink i sitt ägg eller bio biljetter... eller ngt annat??
Några förslag??

over and out....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0