Godmorgon världen!

Har precis ätit en god frölle bestående av två mackor med skinka å ett ägg, är inne på kopp 2 med kaffe ( starkt ) för att vakna till liv.. sen skall jag börja förbereda inför kvällen.
Christoffer har flytt boet då jag ska ha tjejkväll här hemma idag. Han är i dalsland med sin brorsa. Det känns konstigt att sova själv, har vaknat två gånger å tänkt krypa närmare mitt hjärta men sen insett att den sidan av sängen är tom... Fick sova med en lampa tänd ute i vardgsrummet också... det är ta mig fan otroligt att en vuxen människa fortfarande är mörkrädd... Kan sova med allt släkt om christoffer är hemma men inte annars..

Hade cicci time igår. Med ansiktsmask å fixa naglarna - lyssnade på massa grym musik. Sen kolla jag på lets dance finalen... tog två glas vin å bara myste. Läste nga kapitel i den senaste boken med lisa marklund. Grym!

Fick reda på mitt prälimenära skatte besked... 33 lax tillbaks. Tack för det! Visst är livet härligt.
Ha den bästa dagen - C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0