Glad påsk!

Vakna med en gigantisk huvudvärk = för mycke röd vin igår.... igen...!
Ska ALDRIG mer dricka alkohol... känns som man sagt det ett par gånger eller=) jepp! Varje gång så menar jag det  men sen e det lätt att glömma av efter ett par dagar... uiiii å så har jag självklart en massa att göra idag oxå... köpa godis å fylle "äggen! med. åka å köpa biobiljetter, en blomma + hmm nåt mer va det... tänk tänk...
kommer på det sen. Å ikväll skall vi hem till Sofia & Claes å fira påskafton med dom. Nice*

Christoffers polare henke va här i går å han hade köpt en vove..... å den va så jädrans söt va! Det är så lätt att fästa sig vid djur... å jag blev helt frälst i den... vill oxå ha en vove! Ska ha det en dag när jag blir stor=)
Min älskade morbror Stefan hade massa hundar när han levde, såna små hundar typ " golvmopp " å en sån skall jag ha sen.. nån gång då jag har tid för det.

å hej å hå.. de kommer bli en seg dag idag...hmm skall ta å äta ett ägg nu eller två... ägg måste man äte på påsk!

Glad påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0