dramatik på söndag

Jo visst lite dramatiskt blev det på söndagen.... Kära Farfar ringde och hade ont så jag fick köra honom till sahlgrenska akutmottagning. Där hör å häpna vi kom in till läkaren efter bara någon timma... annars brukar man ju få vänta i evigheter.
Läkaren undersökte farfar och konstatera att han kunde åka hem igen, men skulle dricka mycket vatten å så skulle han bli kallad till unirilogen (eller vad de nu heter)... prostata problem.
Så då va allt i sin ordning igen.

En vecka kvar nu på praktiken sen tillbaks till skolan: Skönt tycker jag.. Nästa lia period skall jag försöka lägga upp på ett helt annat sätt.
Tycker att det blivit ganska långtråkigt å lite ostrukturerat... fast det beror nog snarare på vart jag är än på uppläget?
eller  hmm.. skall iaf ta en liten kluring på det.

I lördags vart det ju schlager igen ja, tycker att det va helt rätt låtar som gick vidare.. go parelli å bengtzing!
Åsa & Maximilian va här på middag å sen kom Aki oxå.. vi satt å drack vin å tjöta fram tills småtimmarna... nillan ringde å dom va på Nivå å ville att vi skulle komma in.. hade tänkt det först men sen så kände vi inte för att dra in till stan.. klockan sprang iväg... å ja vi fastnade här helt enkelt.
Av någon konstig anledning så är det nästan alltid roligast på förfesterna.
Fast jag hade velat festa med pernilla & Anki för det va så länge sen sist.. men hoppas att dom båda kommer på tjej middagen så skall det ut å festas!

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0